​POGOSTA VPRAŠANJA

1. KAJ POMENIJO IZRAZI PARFUM, PARFUMSKA VODA, TOALETNA VODA IN KOLONJSKA VODA?

Parfum vsebuje 15-30 % esence (dišavnih sestavin), eau de parfum oz. parfumska voda  8-15 %, eau de toilette oz. toaletna voda 4-8 %, eau de cologne oz. kolonjska voda pa 3-5 %. Navedeni odstotki veljajo za 70-90 % alkohol (pogosto etanol).

2. KAJ JE TESTER?

TESTER ima enako sestavo kot dišava/izdelek v standardni različici, uporablja pa se predvsem za testiranje.

Bistvene razlike med testerji in dišavami v standardni različici:

-  VONJ je identičen kot pri standardni različici.
-  CENA je v večini primerov nižja in zato ugodnejša za vas.
-  EMBALAŽA - v večini primerov je dišava zapakirana v rjavo ali belo kartonsko embalažo brez celofana, v nekaterih primerih pa izdelek ni zapakiran v embalažo (samo steklenička). Kot darilo je tester manj primeren.
-  ​STEKLENIČKA je načeloma enaka standardni različici. V nekaterih primerih testerji nimajo pokrovčka na razpršilcu, ali pa nimajo enakih zgornjih elementov stekleničke (raznorazni dodatki).

Tester izdelka ni namenjen osebni uporabi, temveč zgolj prodaji za namen testiranja samega izdelka – za več informacij glejte splošne pogoje poslovanja.

3. SO VAŠE DIŠAVE ORIGINALNE?

Vse naše dišave so ORIGINALNE! Zahvaljujoč neposredni poti do končnega kupca (brez vmesnih posrednikov) in dejstvu, da smo spletna parfumerija, vam lahko ponudimo izdelke po tako ugodnih cenah.

4. KAKO IZBRATI PRAVO DIŠAVO?

To je odvisno predvsem od posameznikovega okusa. Nikoli ne izberite dišave na osnovi vzorca; parfum ali podoben izdelek, ki ga apliciramo na vatirano palčko, v pokrovček parfuma ipd., se na zraku razdiši, zato se vonj zagotovo ne ujema z originalno dišavo zapakirano v embalaži.

5. KAKO DOLGO JE PARFUM UPORABEN IN KAKO PREPOZNAMO, DA JE S PARFUM NEKAJ NAROBE?

Če steklenička dišave ni izpostavljena direktni sončni svetlobi in temperaturi nad 20°C, bo dišava uporabna pol leta dlje kot običajno. Dišava v originalno zaprti steklenički naj bi bila uporabna 1 leto. Dišava, kjer opazimo spremembo barve (po navadi temnejši odtenek okoli pokrovčka), je običajno star. Tudi kisli in smolnati vonji dišav ali podobnih izdelkov signalizirajo, da je njihov čas na vaši parfumski kredenci žal potekel.

6. KAKŠNI SO STROŠKI DOSTAVE IN KDO DOSTAVLJA PAKETE?

Strošek dostave je 3,5 €. Strošek poštnine je fiksen in ni odvisen od količine naročenih izdelkov. Ob naročilih nad 60 € je dostava BREZPLAČNA!

Izdelke bomo dostavili na naslov katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku preko dostavne službe GLS.

Paket vam lahko kurir dostavi na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu, lahko vam ga dostavijo na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza, lahko pa ga pusti v Parcel Shop poslovalnici, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa prevzamete sami.

Če boste imeli kakšne težave z dostavo, nam pišite na info@spleticna.si.

7. ALI JE PLAČILO S KREDITNIMI KARTICAMI VARNO?

Nakup s plačilno kartico je varen, saj Ujeda d.o.o. skrbi za tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Poskrbljeno je za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami, ki se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.

8. KAKO LAHKO PLAČAM NAROČILO?

Nakup preko Spleticna.si je varen, preprost in udoben. Kupec mora poskrbeti, da so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila.

Omogočamo naslednje načine plačila:

-  Plačilo po povzetju

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov preko dostavne službe GLS, katerega ste navedli ob registraciji oz. ob nakupnem postopku. Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. 

-  Plačilo preko UPN naloga (po predračunu)

Po naročilu se na naslov kupca pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun.

-  Plačilo s kreditno kartico (Mastercard, Visa, Activa)/z DINERS CLUB kartico

Slovenski uporabniki Diners Club kartic lahko opravijo nakup na www.spleticna.si v enkratnem znesku ali na obroke. Nakup na obroke izvedejo zelo enostavno ob oddaji naročila preko spleta. Nakupi na obroke potekajo hitro in enostavno brez dodatne dokumentacije. V zadnjem koraku oddaje naročila morate le izbrati plačilo s kreditno kartico Diners Club in število obrokov (2– 6 obrokov). Natančnim izračun obrokov se vam odpre pri izbiri načina plačila. Nakup od 2 do največ 6 obrokov se zaračuna 5,1 % obrestna mera od zneska nakupa.

Glavne prednosti

- hitro in preprosto

- brez dodatne dokumentacije

Opombe: odobritev nakupa na obroke ureja izdajatelj kreditne kartice DINERS.

-  Plačilo preko sistema PayPal

9. ČE NAROČIM DANES, KDAJ BO PAKET PRI MENI?

Spletična.si se trudi, da vse pakete čim prej odpošlje. Če je naročilo oddano do 13. ure, je paket odposlan še isti dan. Rok dostave je 2–3 delovne dni.

10. KAJ STORITI, ČE IZDELKI PRISPEJO POŠKODOVANI?

V primeru, da prejmete poškodovane izdelke, nam to sporočite na info@spleticna.si. Napišite podatke o naročilu, kateri izdelki so bili poškodovani in nam pošljite fotografijo poškodovanega paketa in izdelkov. Ko prejmemo vaše sporočilo, bomo skupaj poiskali ustrezno rešitev.

11. KAKO IZKORISITIM PROMOCIJSKO KODO ZA POPUST?

PROMO KODO vpišite v 1. koraku košarice vašega naročila. Izgleda tako:

Obvezno kliknite na »POTRDI POPUST«, saj vam v nasprotnem primeru kode ne bo sprejelo. Če bi slučajno prišlo do kakšne težave, nam to sporočite na info@spleticna.si ali nam v opombe zapišite, da ste imeli težave ob samem vnosu kode.

PROMO KODE ni mogoče izkoristiti na že znižane izdelke. Pri naročilu lahko izkoristite le ENO kodo za popust.

12. LAHKO DOBIM ORIGINAL RAČUN?

Seveda lahko, v opombe naročila nam zapišite NAZIV in DAVČNO ŠTEVILKO podjetja.

13. KO VPIŠEM KODO ZA POPUST, SE CENA POŠTNINE ZVIŠA. ZAKAJ?

Pri naročilu nad 60 € je dostava brezplačna. Ko ste vpisali kodo za popust, je skupna cena padla pod 60 €, zato se vam je dodala cena poštnine.

14. KAJ ČE MI IZDELEK NI VŠEČ? GA LAHKO VRNEM?

Pišite nam na info@spleticna.si v roku 14 dni od prejema paketa, sporočili vam bomo vse podatke za postopek vrnitve, če je ta mogoča.

Prijava

Ste pozabili geslo? Poslali vam bomo novo.
Ste prvič tukaj? Ustvari nov račun.