Splošni pogoji poslovanja

S spletno stranjo www.spleticna.si upravlja podjetje Ujeda d.o.o.

Podatki podjetja
polno ime:UJEDA, spletna prodaja, d.o.o.
kratko ime: UJEDA d.o.o.
naslov: Podvine 36, 1410 Zagorje ob Savi, Slovenija
matična številka: 6374875000
davčna številka: SI93133901
osnovni kapital: 90.000,00 EUR
TRR: SI56 1010 0005 1970 946 odprt pri banki Koper

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 10.5.2013.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.spleticna.si (v nadaljevanju: spleticna.si ali Spletična) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje Spletične ter poslovni odnos med Ujeda d. o. o., (v nadaljevanju: Ujeda), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

1. Splošno o spleticna.si

Spletična.si je spletna stran, na kateri se izvaja spletna prodaja parfumov, izdelkov za nego telesa in obraza ter ostalih kozmetičnih izdelkov.

2. Ponudba in izvor

Ponudba, ki se nahaja na spletni strani, se lahko zaradi narave poslovanja dnevno spreminja. Cene posameznega blaga so redne in akcijske cene oz. cene s popustom.
Ujeda d.o.o. odgovarja za kvaliteto blaga ali izvedbo storitve. Ujeda tudi odgovarja za morebitne pritožbe ali posledice, ki bi lahko nastale, ko uporabnik koristi blago ali storitev. Za izvedbo storitev ali prodajo blaga in s tem povezanimi morebitnimi pritožbami je v celoti odgovorna Ujeda d.o.o..

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Ujeda d.o.o. ali njenih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so le zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago.

Izvor dišav

Vse dišave so originali. Zahvaljujoč neposredni poti od dobavitelja do končnega kupca (brez posrednikov) jih lahko ponudimo po tako ugodnih cenah.

Testerji različnih izdelkov

V naši ponudbi lahko kupite tudi testerje različnih izdelkov. Tester je originalni, neuporabljen in neodprt izdelek. V večini primerov je zapakiran v belo embalažo z napisom TESTER. Izdelki, ki imajo razpršilec, so v nekaterih primerih brez pokrovčka.

3. Nakup in račun

Ujeda d.o.o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta.
Kupec znesek plača podjetju Ujeda d.o.o., skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije.

Vsak paket vsebuje tudi fizičen račun, ki ga sicer stranka prejme tudi po elektronskem naslovu.

4. Načini plačil ponudb

Nakup preko Spleticna.si je varen, preprost in udoben. Kupec mora poskrbeti, da so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila.

Omogočamo naslednje načine plačila:

Plačilo preko UPN naloga (po predračunu)

Uporabnik lahko naroči nakup tudi preko telefona na št. (01) 777 41 53. Po naročilu se mu na njegov naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun.

Plačilo s plačilno kartico (Mastercard, Visa, Activa)/z DINERS CLUB kartico

Slovenski uporabniki Diners Club kartic lahko opravijo nakup na www.spleticna.si v enkratnem znesku ali na obroke. Nakup na obroke izvedejo zelo enostavno ob oddaji naročila preko spleta. Nakupi na obroke potekajo hitro in enostavno brez dodatne dokumentacije. V zadnjem koraku oddaje naročila morate le izbrati plačilo s kreditno kartico Diners Club in število obrokov (2-6 obrokov). Natančnim izračun obrokov se vam odpre pri izbiri načina plačila. Nakup od 2 do največ 6 obrokov se zaračuna 5,1% obrestna mera od zneska nakupa.

Glavne prednosti
- hitro in preprosto
- brez dodatne dokumentacije
Opombe: odobritev nakupa na obroke ureja izdajatelj kreditne kartice DINERS
Kako lahko pridobite kartico DINERS CLUB? Več o tem najdete na povezavi tukaj: http://goo.gl/GDBSBm

Plačilo preko sistema PayPal

Plačilo po povzetju

(Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico):
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov preko dostavne službe GLS, katerega ste navedli ob registraciji oz. ob nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov, na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.

Paket vam dostavljalec lahko dostavi na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu, lahko pa vam ga dostavi na drug naslov, če vam tako bolj ustreza, lahko pa ga pusti v Parcel Shop poslovalnici, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa prevzamete kar sami.

Prevzem na paketomatu:

Za občasne pošiljatelje so GLS Paketne trgovine in Paketomati odlična rešitev za zanesljivo paketno distribucijo. Služijo kot priročne prevzemne ali oddajne točke. GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan. V Sloveniji je več kot 250 Paketnih trgovin in 15 Paketomatov. Plačilo na Paketomatih je možno zgolj S KARTICO. Več o paketomatih si preberite TUKAJ.

Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. Ob dostavi v Paketomat lahko plačate samo s kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90) ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).

V kolikor bi pri plačilu prišlo do kakršnih koli težav se kupci lahko obrnejo na informativni oddelek preko e-mail naslova: info@spleticna.si ali preko tel. (01) 777 41 53.
Zgornji načini plačil veljajo pri vseh ponudbah razen, če je drugače navedeno v sami ponudbi.
Pridržujemo si pravico, da pri določenih ponudbah poljubno omejimo načine plačila na samo enega ali poljubno kombinacijo plačilnih načinov. Takšna sprememba bo jasno zapisana pri sami ponudbi.

Pri nakupih blaga in storitev, ki presegajo znesek 60,00 EUR, lahko prodajalec po lastni odločitvi spremeni način plačila in o tem obvesti kupca. Kupca se lahko pozove na predhodno plačilo po predračunu. Prodajalec lahko od kupca zahteva vnaprejšnje plačilo kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla. Viišina predhodnega plačila je lahko od 50% do 100% vrednosti blaga ali storitve. Takšen način prodaje ne vpliva na kasnejše pravice kupca, ki jih ta ima po teh splošnih pogojih in v skladu z aktualno zakonodajo.

Naročila so v elektronski obliki shranjena na strežniku in kupcu dostopna v vsakem trenutku, v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun). Podjetje posluje na področju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na področje Republike Slovenije.

5. Cena ponudbe

Cene vseh ponudb blaga ali storitev so vnaprej določene in vsebujejo DDV. Cene veljajo za vse kupce vendar le v času trajanja posamezne ponudbe in v primeru plačil navedenih v teh pogojih ter samo na spletni strani Spletične.

Cene veljajo do trenutka dobave izdelka. Pridržujemo si pravico do spremembe le-teh.
Cene se zaokrožujejo na dve decimalni mesti (1 cent).
Z registracijo obiskovalec/kupec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa ter dostop do vseh podatkov pogodbe na daljavo.
Pogodba na daljavo med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
S plačilom po predračunu kupec sprejme splošne pogoje.

6. Postopek registracije in nakupa na spleticna.si

Uporabnik lahko naročilo opravi kot gost ali kot registriran uporabnik

Da bi uporabnik lahko na spletni strani Spletična videl svojo zgodovino naroči, si izdelke dodal med pribljubljene in spremljal zalogo trenutno nedobavljivih izdelkov, se mora registrirati. Uporabnik poda svoje podatke, elekronski naslov, naslov za dostavo in ostale podatke. Uporabniško ime se dodeli s strani Spletične in predstavlja elektronski naslov uporabnika. Prvo geslo uporabnik prejme od Spletične, kasneje pa si uporabnik geslo lahko poljubno spremeni. Geslo se prejme preko elektronske pošte. Z registracijo se uporabniku omogoča nakup. Uporabnik se avtomatično včlani v storitev prejemanja elektronskih novic, kar pa lahko naknadno spremeni v svojem profilu (Moj račun, Nastavitve računa).

- Uporabniku se dodeli uporabniško ime, ki je enako kot njegov elektronski naslov, in geslo (geslo kasneje lahko spremeni). Na svoj elektronski naslov prejme geslo s katerim lahko dostopa do svojega profila.
- Uporabnik se odloči za ponujeno ponudbo, izbere način plačila in opravi nakup.
- Ob zaključku ponudbe (po izteku določenega termina ali po nakupu vseh zalog), se ponudba umakne s spletne strani ali se objavi informacija "nedobavljiva količina".
- S klikom na "Nakup z 1 klikom" ali ˝Nadaljuj˝ se prične postopeke nakupa in izbere način plačila ter opravi nakup.
- Uporabnik lahko v zavihku "Moj račun" opravi vpogled v stanje naročil, zgodovino naročil ter priljubljene izdelke.
- Uporabniku se na elektronski naslov pošlje tudi informativno obvestilo o izvedenem nakupu.
- Nakup je opravljen, ko uporabnik izvede plačilo na pravilen način.

Roki za plačilo:

- pri plačilu s plačilno kartico - 3 delovne dni
- preko UPN naloga - do 7 delovnih dni
Ujeda d.o.o. si pridržuje pravico, da iz kakršnih koli razlogov umakne izdelek ali storitev iz ponudbe.
Zloraba nakupa je kazniva.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti na naslov info@spleticna.si ). Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Podrobnosti o pogodbi na daljavo so vedno na voljo na strežniku www.spleticna.si, kamor naročnik dostopa z uporabniškim imenom in geslom, ki ga prejme ob prvem naročilu. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

7. Varnost nakupa s plačilnimi karticami

Nakup s plačilno kartico je varen, saj Ujeda d.o.o. skrbi za tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Poskrbljeno je za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami, ki se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.

8. Varovanje osebnih podatkov

Pri registraciji ali nakupu kupec dovoli podjetju Ujeda d.o.o. zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov.
Ujeda d.o.o. se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varovala podatke uporabnikov.
Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za nedoločen čas oziroma, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva.

Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil oz. ponudbe, komunikacijo s kupcem, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter, če se kupec tako odloči, za pošiljanje obvestil, novic in ponudb (preko GSM aparata, e-mail-a, pisno na naslov).
V tem okviru se zbirajo naslednji podatki: IP naslov, osebno ime, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, datum rojstva, spol, telefonska številka, naslov elektronske pošte, čas in datum registracije ter arhiv komunikacije s spletno trgovino. V kolikor bi šlo za darilni bon se zbira še ime in priimek obdarovanca ter njegov naslov.

Podjetje Ujeda d.o.o. spoštuje zasebnost uporabnikov spletne strani spleticna.si in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih ne bo uporabilo drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Ujeda d.o.o. lahko podatke poreduje samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov.
Vnašanje osebnih podatkov in podatkov za plačilo poteka preko varnega spletnega obrazca, zaščitenega z enakimi ali podobnimi šifrirnimi mehanizmi, kot jih uporabljajo banke in druge zaupanja vredne institucije.

Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

9. Komunikacija z uporabniki

Komunikacija z uporabniki spleticna.si poteka preko spletne strani in preko elektronskih sporočil torej preko sredstev komunikacij na daljavo, v izjemnih primerih tudi telefonsko oz. po pošti. Komunikacija z uporabniki poteka tudi preko družabnih omrežij na katerih je registriran profil Spletične.
Uporabnik za določeno ponudbo izve na internetni strani www.spleticna.si ali pa preko oglasnih sporočil v tiskanih, elektronskih ali spletnih medijih.
Ponudba na spletni strani bo sestavljena na način, da bo iz njenega sporočila jasno in razvidno, da gre za ponudbo blaga ali storitev z določenimi popusti, akcijami ali ugodnostimi ter pogoji, pod katerimi bo možno pridobiti določeno ponudbo.

Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje elektronskih obvestil in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo spleticna.si ter druga oglasna sporočila spleticna.si ali njenih partnerjev. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.

10. Osnovne informacije za uporabnike

Na spletni strani spleticna.si se nahajajo informacije o podjetju, ki upravlja s spletno stranjo. Te informacije so ime in sedež podjetja, kontakti ter druge potrebne informacije, najmanj pa tiste, ki jih zahteva zakonodaja.

Uporabniki bodo našli tudi informacije blaga ali storitev, pogoje dostave, veljavnosti ponudb in ostale informacije.

Uporabniki, ki imajo kakršna koli vprašanja v zvezi s ponudbo lahko ta vprašanja zastavijo preko spletne strani. Preko e-maila, telefonsko ali preko družabnih omrežij. Način zastavljanja bo obrazložen na sami spletni strani, v družbenem omrežju ali drugače. Spleticna.si lahko ta vprašanja skupaj z odgovori tudi objavi. V kolikor bo potekala avtomatična objava si spleticna.si pridržuje pravico izbrisa teksta, ki je žaljiv, nezakonit, nemoralen ali kazniv.
Vprašanja in ostali teksti izražajo mnenje njihovega avtorja in spleticna.si se od odgovornosti ograjuje.
Vprašanja v zvezi s ponudbami ali druga vprašanja je možno pošiljati preko e-mail naslova info@spleticna.si ali zastavljati preko telefonske linije (01) 777 41 53 ob delavnikih med 8. in 16. uro.

11. Pritožbe in spori

Ujeda d.o.o. se bo trudila vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštoval zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudila doseči dogovor.
Pripombe in pritožbe sprejema administrativni oddelek, obravnava pa jih pravna služba. Uporabnikom je na voljo nekaj kontaktov:
- pisno na naslov Ujeda d.o.o., Podvine 36, 1410 Zagorje ob Savi, Slovenija
- pisno na elektronski naslov info@spleticna.si
- telefonsko na številko (01) 777 41 53

Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.

Reklamacije v zvezi s kvaliteto ali izpeljavo same ponudbe se rešujejo med kupcem in Ujedo d.o.o..

12. Odveza odgovornosti

Spletna stran spleticna.si deluje na način kataloške prodaje blaga in storitev. Kljub trudu za čim večjo točnost in ažurnost ponudbe se lahko zgodi, da se podatki o blagu in storitvi ter ceni spremenijo tako hitro, da jih ne utegnemo popraviti in se še vedno nespremenjeni nahajajo na spletni strani. V primeru naročila za takšno blago ali storitev podjetje kupca obvesti o spremembah in nakup prekliče, oz. mu omogoči preklic naročila ali se dogovori za kakšno drugo možnost.
Pridržujemo si pravico do tipografskih napak in napak, ki bi izhajale iz nenamernega nepravilnega delovanja informacijsko-tehničnega sistema spletne strani.
Podjetje ne odgovarja za točnost podatkov, vnesenih s strani kupca.

13. Pravice kupca

Smatra se, da je nakup izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik v katerem se sklepa Pogodba, je "SLOVENŠČINA".
Kupec lahko zahteva (pisno, po elektronski pošti, po telefonu ali osebno) pogodbo na daljavo in jo lahko prejme po pošti na svoj naslov, v elektronski obliki preko elektronskega sporočila ali jo osebno prevzame na sedežu podjetja.
Kupec ima pravico, da v petnajstih (15) dneh od oddaje naročila podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je kupec blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino v roku petnajstih (15) dni po prejemu sporočila o odstopu. V vračilo kupnine se ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave.
V kolikor je kupec blago že prejel, ima pravico, da v petnajstih (15) dneh od prejema podjetju pisno sporoči, da želi blago vrniti. V petnajstih (15) dneh od pisnega sporočila mora kupec blago, vendar v originalni ambalaži in neodprto, Ujeda d.o.o. pa mu mora vrniti plačano kupnino v roku petnajstih (15) dni po prejemu vrnjenega/preklicanega blaga. V vračilo kupnine se ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave.

Blago Vam zamenjamo tudi v primeru, če smo Vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek. Kupnino Vam vrnemo takoj po prejetju vrnjenega blaga.

Kupec v celoti krije stroške dostave pri vračilu blaga.

V kolikor Ujeda d.o.o. upravičeno sumi, da kupec namenoma opravlja nakup in nato zahteva odstop od naročila, zgolj z namenom, da bi zavajal ali škodoval Ujeda d.o.o., kupec ni upravičen do vračila vplačanega zneska.

V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. Ujeda d.o.o. o tem nemudoma obvesti kupca.

14. Dostava

Dostava naročila traja od 2 do 4 delovne dni - med vikendi in prazniki ni dostave.

- Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
- Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS.
- Strošek pošiljanja je določen in znaša 3,50 € z DDV.
- Dostava pri nakupu nad 60 € je brezplačna.
- Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
- Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
- Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
- Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
- Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

V kolikem času dobim naročen izdelek?

Naročilo bo dostavljeno v roku 2-4 delovnih dni (v kolikor je naročilo oddano isti dan do 12. ure). Med vikendi in prazniki ni dostave.

Koliko znašajo stroški dostave? 

Strošek poštnine je fiksen ( 3.50 eur ) in ni odvisen od količine naročenih  izdelkov. Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico (Na paketomatih GLS je možno samo plačilo s kartico), se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS izdal račun. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Pri vrednosti naročila nad 80 eur so stroški dostave brezplačni.

Prevzem na paketomatu:

Za občasne pošiljatelje so GLS Paketne trgovine in Paketomati odlična rešitev za zanesljivo paketno distribucijo. Služijo kot priročne prevzemne ali oddajne točke. GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan. V Sloveniji jih je več kot 250 Paketnih trgovin in 15 Paketomatov. Plačilo na Paketomatih je možno zgolj S KARTICO. Več o paketomatih si preberite TUKAJ.

Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. Ob dostavi v Paketomat lahko plačate samo s kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.
V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).

Kako lahko prevzamem izdelke preko dostavne službe GLS?

Plačila po povzetju (Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico):
Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov preko dostavne službe GLS, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.

Paket vam lahko dostavi na naslov, ki si ga zapisal/a ob naročilu, lahko vam ga dostavijo na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza, lahko pa ga pusti v Parcel Shop poslovalnici, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa prevzameš kar sama.

Prevzem na paketomatu:

Za občasne pošiljatelje so GLS Paketne trgovine in Paketomati odlična rešitev za zanesljivo paketno distribucijo. Služijo kot priročne prevzemne ali oddajne točke. GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan. V Sloveniji jih je več kot 250 Paketnih trgovin in 15 Paketomatov. Plačilo na Paketomatih je možno zgolj S KARTICO. Več o paketomatih si preberite TUKAJ.

Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. Ob dostavi v Paketomat lahko plačate samo s kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.
V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).

Kam vse dostavljamo naročeno blago?

Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.

Pakete odpošiljamo 3x tedensko iz centralnega skladišča v tujini. E-darilne bone prejmete v roku 24 ur od naročila (v PDF obliki na vaš e-naslov).

Poškodbe pri dostavi

Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrne na naslov Ujeda d.o.o., ta pa mu bo zagotovila nadomestno pošiljko.

15. Vračilo blaga - reklamacija

OPIS PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

KUPEC NIMA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE IN VRAČILA IZDELKOV V PRIMERU:

- kozmetike, vključno s parfumi, če je uporabnik že odstranil embalažo in jih odpečatil;
- uporabljene izdelka, saj so ti izdelki po naravi neprimerni za vračilo (npr. imajo vidne znake uporabe);
- pokvarljivega blaga,
- izdelkov, ki so bili izdelani po natančnih navodilih uporabnika;
- izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam;
- drugih izdelkov, ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo;
- izdelkov, ki so hitro pokvarljivi ali katerim je že potekel rok uporabe;
- izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini.

Vrnjeno blago pošljite na naš naslov:
Ujeda d.o.o.
Podvine 36
1410 Zagorje ob Savi

Obrazec: Obrazec za reklamacijo. Obrazec izpolnite in ga vrnite po elektronski pošti info@spleticna.si ali natisnjenega na naš naslov: Ujeda d.o.o., Ukmarjeva 2, 1000 LJUBLJANA

Reklamacija
Kupec lahko blago reklamira v osmih (8) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini oziroma barvi, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

 

Zadnja sprememba splošnih pogojev: april 2017

Za zagotavljanje najboljših storitev uporabljamo piškotke. Z uporabo naših storitev se strinjate z našo uporabo piškotkov.

Strinjam se

Prijava

Ste pozabili geslo? Poslali vam bomo novo.
Ste prvič tukaj? Ustvari nov račun.