ODGOVORI NA POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA (FAQ)

V nadaljevanju sledijo odgovori na pogosto zastavljena vprašanja.


O IZDELKIH
 

1. SO VAŠE DIŠAVE IN OSTALI IZDELKI ORIGINALNI?

Vsi naši izdelki so ORIGINALNI! Zahvaljujoč neposredni poti do končnega kupca (brez vmesnih posrednikov) in dejstvu, da smo spletna parfumerija, vam lahko ponudimo izdelke po tako ugodnih cenah.

2. KAJ JE TESTER?

V naši ponudbi lahko kupite tudi testerje različnih izdelkov. Tester je originalni, neuporabljen in neodprt izdelek. 

TESTER ima enako sestavo kot dišava/izdelek v standardni različici, uporablja pa se predvsem za testiranje same dišave.

Bistvene razlike med testerji in dišavami v standardni različici:
-  VONJ je identičen kot pri standardni različici.
-  CENA je v večini primerov nižja in zato ugodnejša za vas.
-  EMBALAŽA - v večini primerov je dišava zapakirana v rjavo ali belo kartonsko embalažo brez celofana, v nekaterih primerih pa izdelek ni zapakiran v embalažo (samo steklenička). Kot darilo je tester manj primeren.
-  ​STEKLENIČKA je načeloma enaka standardni različici. V nekaterih primerih testerji nimajo pokrovčka na razpršilcu, ali pa nimajo enakih zgornjih elementov stekleničke (raznorazni dodatki).

3. KAJ POMENIJO IZRAZI PARFUM, PARFUMSKA VODA, TOALETNA VODA IN KOLONJSKA VODA?

Parfum vsebuje 15-30 % esence (dišavnih sestavin), eau de parfum oz. parfumska voda  8-15 %, eau de toilette oz. toaletna voda 4-8 %, eau de cologne oz. kolonjska voda pa 3-5 %. Navedeni odstotki veljajo za 70-90 % alkohol (pogosto etanol).

4. KAKO IZBRATI DIŠAVO PREK SPLETA?

Moda določa izbor dišav, zato je vse manj tistih, ki so zvesti le eni dišavi. Normalno je, da skozi leta menjate dišave in jih vsakodnevno prilagajate svojemu počutju in vremenu. Vendar je kupovanje dišav prek spleta, ne da bi vedeli kakšne so, zelo riskantno. Dišava je za vas lahko premočna, prelahka, presveža ali preveč začinjena. Če pa se vseeno želite spustiti v avanturo "nakup dišave prek spleta", imamo za vas nekaj napotkov.  
Za lažji nakup prek spleta se morate najprej vprašati kakšne note dišav so vam všeč. Sveže, cvetlične, sladke, orientalske ali začinjene? V nadaljevanju vam bomo predstavili vse note dišav, ki jih morate poznati.

RAZMISLITE, KAKŠNE DIŠAVE SO VAM VŠEČ ... - Ko veste kakšne dišave so vam najbolj všeč, se izbor zmanjša na eno ali dve skupini dišav.  Pravijo, da so nam najbolj privlačni partnerji, ki dišijo povsem drugače od nas. Torej morate izbrati dišavo, ki je povsem drugačna od dišave vašega partnerja. ;)

BERITE OCENE DIŠAV - Nekateri ljudje imajo res dar za opisovanje dišav in njihovih not. V veliko pomoč pri izbiri dišave vam bodo ocene, kjer so zapisani podatki v katerem letnem času nositi dišavo, kako hitro se razdiši, katere so tiste note, ki se jih na koži najbolj voha itd.  

POGLEJTE KAKŠNE NOTE IMA DIŠAVA - Največ o tem kakšna je dišava boste izvedeli s pogledom na note dišave.  
Vrhnje ali zgornje note so tiste, s katerimi pridemo v stik neposredno po nanosu parfuma. Na koži se obdržijo le nekaj minut preden izhlapijo in po navadi gre za sadne ali sladke vonje.
Srednje ali srčne note imenujemo tudi srce parfuma. Najpogosteje se prav v njih skriva značilni karakter parfuma, ki je lahko lesni, začimbni, cvetlični, sadni itd. Srednje note se na koži obdržijo nekaj ur, odvisno od jakosti parfuma.
Spodnje ali bazne note parfuma ostanejo na koži najdlje, lahko tudi do 24 ur. Gre za globlje vonje, ki jih pogosto sestavljajo vanilija, les, začimbe, sandalovina ali ambra in jih zavohamo šele po približno pol ure.

KAKO PO NOTAH PREPOZNATI ZA KAKŠNO DIŠAVO GRE - Dišave se glede na svojo sestavo delijo v t. i. olfaktorne družine oz. skupine. Tovrstna kategorizacija nam lahko pomaga pri izbiri dišav, saj vsakemu posamezniku večinoma ustrezajo dišave iz iste olfaktorne družine.

Dišave imajo izredno kompleksno sestavo, vendar večinoma temeljijo na določenem akordu, ki določa njegovo skupino. S pomočjo ostalih akordov jih lahko razdelimo tudi v podskupine. Obstaja več različnih razdelitev, v grobem pa se dišave delijo v nekaj glavnih skupin. Glede na prevladujoče note ločimo cvetne, začimbne, lesne, sadne in sveže vonje. Opojni cvetlični vonji se podajo romantičnim in nežnim, bogati začimbni vonji pristajajo čutnim zapeljivkam, lesni samozavestnim in elegantnim ženskam, sadne dišave so najbolj primerne za igrive in optimistične ženske, sveži vonji pa za spontane ljubiteljice narave. Moške dišave se delijo le na začimbne, lesne in sveže. V zadnjih letih so najbolj priljubljeni sveži oz. začimbno-sveži vonji.

Kakšne vrste dišav poznamo in za koga so primerne si lahko preberete TUKAJ.

5. KAKO DOLGO JE PARFUM UPORABEN IN KAKO PREPOZNAM, DA JE S PARFUMOM NEKAJ NAROBE?

Po odprtju so dišave uporabne 3 do 5 let. Vendar je to odvisno od same dišave -  nekateri parfumi so lahko uporabni tudi 10 let ali več. Če steklenička dišave ni izpostavljena direktni sončni svetlobi in temperaturi nad 20°C, bo dišava uporabna dlje časa kot običajno. Dišava, kjer opazimo spremembo barve (po navadi temnejši odtenek okoli pokrovčka), je običajno star. Tudi kisli in smolnati vonji dišav ali podobnih izdelkov signalizirajo, da je njihov čas na vaši parfumski kredenci žal potekel.


O NAKUPU
 

 6. Kako opravim nakup? Kako dobim original račun? 

Ko ste na naši spletni strani našli vse izdelke, ki jih želite kupiti, jih je potrebno dodati v košarico, kar storite s klikom na zelen gumb.

Na zaslonu se vam bo pojavilo okence, kjer lahko izberete ali želite pregledati košarico oz. v košarico dodati še kakšen izdelek (nadaljuj z nakupovanjem).

Ko ste zaključili z nakupovanjem, pojdite v košarico.
V primeru da imate kodo za popust, jo vnesite v 1. koraku in nadaljujte na naslednji korak.
V 2. koraku označite želen način plačila naročila ter nadaljujte.
V 3. koraku košarice zapišite naslov dostave.
Če želite prejeti račun na podjetje (z vidno davčno številko), jo vpišite v opombo naročila. Zapišite nam podatke o podjetju in davčno številko.
V 4. koraku preglejte, če so podatki točni in potrdite naročilo.
Po uspešno oddanem naročilu, boste prejeli povratno informacijo s številko naročila in sporočilo na e-mail naslov o uspešni oddaji.

7. KAKO LAHKO IZKORISTIM PROMOCIJSKO KODO ZA POPUST?

 

 

 

 

PROMO KODO vpišite v 1. koraku košarice vašega naročila. Izgleda tako:

Obvezno kliknite na »POTRDI POPUST«, saj vam v nasprotnem primeru kode ne bo sprejelo. Če bi slučajno prišlo do kakšne težave, nam to sporočite na info@spleticna.si ali nam v opombe zapišite, da ste imeli težave ob samem vnosu kode.

Pri naročilu lahko izkoristite le ENO kodo za popust (akcije se izključujejo).

*Kode za popust NE veljajo na FOREO izdelke in darilne bone.

8. KAKŠNI SO STROŠKI DOSTAVE IN KDO DOSTAVLJA PAKETE?

Strošek dostave je 3,9 €. Strošek poštnine ni odvisen od količine naročenih izdelkov. Ob nakupu nad 79 € je poštnina BREZPLAČNA.

V primeru plačila po povzetju se vam dodatno zaračuna strošek v višini 0,6 € (ne glede na znesek naročila).

Izdelke bomo dostavili na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku preko dostavne službe GLS.

Paket vam lahko kurir dostavi na naslov, ki ste ga zapisali ob naročilu, lahko vam ga dostavijo na drug naslov, če vam trenutno tako bolj ustreza, lahko pa ga pusti v Parcel Shop poslovalnici, kjer ga z osebnim dokumentom in s številko paketa prevzamete sami.

*Od 1. 4. 2019 se zaračunavajo dodatni stroški ob dostavi v paketno trgovino PETROL. Če je paket odposlan z odkupnino (po povzetju), stranka za prevzem paketa plača 1,5 €. Če je paket brez odkupnine (plačilo po predračunu, PayPal, kreditne kartice), stranka plača 0,45 € za prevzem paketa.  

Če boste imeli kakšne težave z dostavo, nam pišite na info@spleticna.si.

9. KAKO LAHKO PLAČAM NAROČILO?

Nakup preko Spleticna.si je varen, preprost in udoben. Poskrbeti morate, da so zapisani podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila.

Omogočamo naslednje načine plačila:

-  Plačilo po povzetju

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov preko dostavne službe GLS, katerega ste navedli ob registraciji oz. ob nakupnem postopku. Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico.  V primeru plačila ob dostavi na dom (plačilo po povzetju) se strošek poveča za 0,6 €.

-  Plačilo preko UPN naloga (po predračunu)

Po naročilu se na naslov kupca pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun.

-  Plačilo s kreditno kartico Mastercard, Visa, Activa, DINERS CLUB

Slovenski uporabniki Diners Club kartic lahko opravijo nakup na www.spleticna.si v enkratnem znesku ali na obroke. Nakup na obroke izvedejo zelo enostavno ob oddaji naročila preko spleta. Nakupi na obroke potekajo hitro in enostavno brez dodatne dokumentacije. V zadnjem koraku oddaje naročila morate le izbrati plačilo s kreditno kartico Diners Club in število obrokov (2– 6 obrokov). Natančnim izračun obrokov se vam odpre pri izbiri načina plačila. Nakup od 2 do največ 6 obrokov se zaračuna 5,1 % obrestna mera od zneska nakupa.

Glavne prednosti
- hitro in preprosto
- brez dodatne dokumentacije

Opombe: odobritev nakupa na obroke ureja izdajatelj kreditne kartice DINERS.

-  Plačilo preko sistema PayPal

10. ČE NAROČIM DANES, KDAJ BO PAKET PRI MENI?

Spletična.si se trudi, da vse pakete čim prej odpošlje.

Naročilo bo dostavljeno v roku 2-3 delovnih dneh, v kolikor je naročilo oddano v ponedeljek do 11. ure, od torka do petka do 13. ure. Med vikendi in prazniki NI dostave. (Ko prejmete obvestilo, da je pošiljka odpremljena, se isti dan pošiljka odpošlje v GLS skladišče. Naslednji dan pakete GLS stehta in jih vnese v sistem. Vaš paket bo večer pred dostavo dobil status v GLS sistemu. Naslednji delavnik pa je (v večini primerov) paket že v dostavi na vašem naslovu).

Do podaljšanja časa dostave lahko pride zaradi izrednih razmer, na katere nimamo vpliva (nesreče, razmere na cestah, prazniki, napake, napačno zapisani naslovi ...).

11. Kaj pomenijo različni statusi naročila?

V kolikor ste naročilo pravilno in uspešno oddali, bo vašemu naročilu takoj dodeljen status. Različni statusi opisujejo različne faze v katerih se pošiljke nahajajo. Preverite kaj pomeni status vašega naročila:

•  NOVO: Vaše naročilo še ni plačano oz. ima opombo in čaka na odobritev. (Naročilo v tej fazi LAHKO prekličemo in uredimo).
•  ODOBRENO: Vaše naročilo je bilo pravilno plačano oz. v primeru plačila po povzetju, poslano v obdelavo. (Naročila v tej fazi NI MOGOČE sistemsko preklicati ali urediti).
•  NEDOBAVLJIVA KOLIČINA: Ta status dobijo naročila, ki so poslana v obdelavo, vendar v skladišču ugotovijo, da enega ali več izdelkov ni več na zalogi. V tem primeru boste z naše strani v najkrajšem možnem času prejeli sporočilo ali klic z nadaljnjimi navodili. (Naročilo v tej fazi LAHKO prekličemo in uredimo).
•  V PRIPRAVI: Vaše naročilo je v fazi pakiranja. Izdelki se zbirajo in paket pakira. (Naročila v tej fazi NI MOGOČE sistemsko preklicati ali urediti).
•  PRIPRAVLJENO ZA POŠILJANJE: Vaše naročilo je že zapakirano in pripravljeno na pošiljanje. (Naročila v tej fazi NI MOGOČE preklicati ali urediti).
•  ODPOSLANO: Vaš paket je zapakiran, odposlan in na poti na vaš naslov. (Naročila v tej fazi NI MOGOČE preklicati ali urediti).
•  PREKLICANO: Naročila, ki so bila iz različnih razlogov preklicana (zanj nismo prejeli plačila, preklic na vašo željo oz. iz drugih razlogov), prejmejo ta status. Naročila v tej fazi ni mogoče obnoviti, temveč je potrebno urediti novo naročilo.

12. UPORABA SUPERCARD KARTICE

V primeru, da želite plačilo (delno ali v celoti) poravnati s SUPERCARD kartico, je potrebna predhodna aktivacija kartice na spletni strani: https://supercard.si/.  Po uspešni aktivaciji SUPERCARD kartice, prejmete unikatno kodo, ki jo je potrebno vnesti v 1. koraku košarice (prostor za promo kodo) ter jo potrditi.

V kolikor želite ob naročilu koristiti še aktualno promo kodo za popust, vam svetujemo, da unikatno kodo SUPERCARD vnesete v opombo naročila (3. korak v košarici), v 1. koraku košarice pa izkoristite aktualno promo kodo.

13. ALI JE PLAČILO S KREDITNIMI KARTICAMI VARNO?

Nakup s plačilno kartico je varen, saj Ujeda d.o.o. skrbi za tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Poskrbljeno je za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami, ki se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku.

14. ZAKAJ IMAM TEŽAVE S PLAČILOM S PLAČILNO KARTICO?

S 1. 1. 2021 so v skladu z direktivo EU o plačilnih storitvah (PSD2) pričela veljati nova pravila na področju varnega spletnega plačevanja. Sprememba prinaša dodatne mehanizme, ki služijo vaši varnosti za večjo zaščito vaših podatkov, prav tako pa zmanjšuje možnosti za zlorabo spletnih plačil in nakupov.  

V sklopu novih pravil je prišlo do sprememb na področju potrjevanja spletnih nakupov kupca. Način potrjevanja vaše plačilne kartice je odvisen od banke oziroma drugega ponudnika (npr. potrjevanje prek aplikacije na vašem mobilnem telefonu ...), zato vam svetujemo, da se v primeru težav pri plačevanju naročil z naše spletne strani, obrnete na vašo banko.

Če plačilo s plačilno kartico ni bilo uspešno, lahko spremenimo način plačila vašega naročila na po povzetju ali prek predračuna. Pišite nam na: info@spleticna.si ali nas pokličite na telefonsko številko 01 777 41 53.

15. Kako spremenim način plačila?

Spremembo plačila lahko uredimo le mi. O tem nas je potrebno obvestiti preko sporočila na naš e-mail naslov ali klica na našo telefonsko številko. Z veseljem vam bomo, v kolikor je to mogoče, pomagali. Če ste izbrali plačilo po povzetju in je naročilo že odobreno, plačila s kreditno kartico ali PayPal-om ni mogoče urediti.

16. Pošiljko želim prevzeti osebno na sedežu podjetja, je to mogoče?

Žal ne, saj se skladišče z izdelki nahaja v tujini.

17. Kdaj bo moj izdelek spet na zalogi? Ali lahko želen izdelek naročite pri dobavitelju?

Če izdelka, ki ga želite naročiti (in ste ga našli v naši ponudbi), trenutno ni na zalogi, nam lahko pišete oz. nas pokličete, mi pa bomo za vas v sistemu preverili kdaj in če bo izdelek spet na voljo. Možnosti naročanja izdelkov pri dobavitelju žal nimamo.

 

 

Če je izdelek dostopen na naši spletni strani in obstaja možnost prijave na spremljanje razpoložljivosti, to storite tako:

To pomeni, da boste ob prijavi na vaš e-mail naslov prejeli obvestilo, ko bo izdelek spet na zalogi. *Svetujemo vam, da po prejemu obvestila, želen izdelek hitro kupite.

18. Želim darilno pakiranje in pošiljanje brez dobavnice, JE TO MOGOČE? 

Žal zaradi avtomatiziranega sistema, ki ga uporabljamo v skladišču, to NI MOGOČE. V paketu boste prejeli dobavnico, na kateri so zapisane podrobnosti o naročilu.


O REKLAMACIJAH
 

19. Prejel sem pošiljko s poškodovanimi izdelki, kako postopati dalje?

Žal se zgodi, da se določene pošiljke v transportu poškodujejo, kljub veliki skrbi, ki jo namenimo njihovemu zavarovanju. V tem primeru nas je potrebno pisno obvestiti (e-mail: info@spleticna.si) in v sporočilu vključiti podatke o naročilu (številka naročila in podatek o poškodovanih izdelkih) ter obvezno priložiti fotografije o poškodbah.

20. KAJ ČE MI IZDELEK PREPROSTO NI VŠEČ? GA LAHKO VRNEM?

Pišite nam na info@spleticna.si v roku 14 dni od prejema paketa, sporočili vam bomo vse podatke za postopek vrnitve, če je ta mogoča.

Več pa si lahko preberete v Splošnih pogojih (15., 16. in 17. točka).

21. MISLIM, da sem prejel izdelek z napako. Kaj lahko storim?

V kolikor ste mnenja, da ste prejeli blago z napako, vas vljudno prosimo, da izpolnite dokument, ki ga najdete na povezavi TUKAJ in nam ga izpolnjenega pošljete na naš e-mail info@spleticna.si ali fizično na naš naslov:

Ujeda d.o.o.  
Loke pri Zagorju 14b
1412 Kisovec

Poleg dokumenta vas vljudno prosimo, da nam posredujete še fotografije, ki nakazujejo na napako.
Obravnavali bomo samo pravilno izpolnjene obrazce (v kolikor potrebujete pomoč, nas lahko seveda pokličete na našo telefonsko številko ali nam pišete).

Kupec lahko svoje pravice iz naslova stvarne napake uveljavlja, če o napaki obvesti prodajalca (Ujeda d. o. o.) v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena.

Napaka je stvarna:
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
• če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, bo podjetje (Ujeda d. o. o.) čim prej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugodila kupčevi zahtevi za uveljavljanje stvarne napake. V kolikor je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen, bo podjetje (Ujeda d. o. o.) najpozneje v osmih (8) dneh pisno odgovorilo na kupčevo zahtevo za uveljavljanje stvarne napake.


OSTALO
 

22. ALI PRODAJATE E-DARILNE BONE?

DA! Pri nas lahko kupite E-darilne bone.

PREDNOSTI E-darilnega bona na Spleticna.si:
- Izbirate lahko med 4 E-darilnimi boni v vrednosti od 10 € do 100 €.
- E-darilni bon je veljaven do 6 mesecev od datuma nakupa.
- Ni vam potrebno čakati na E-darilni bon, saj takoj po uspešno opravljenem plačilu, KODO E-darilnega bona prejmete na vaš e-mail naslov.
- E-darilni bon in njegovo kodo lahko izkoristite takoj po nakupu E-darilnega bona.
- Ne plačate poštnine in embalaže, temveč le vrednost E-darilnega bona.

POGOJI nakupa E-darilnega bona:
- E-darilni bon lahko kupite kot katerikoli drug izdelek v spletni trgovini Spletična.si (veljajo enaki pogoji poslovanja).
- E-darilnega bona NE morete kupiti z drugimi izdelki, opraviti morate ločen nakup.
- E-darilni bon lahko plačate le prek spleta s kreditno kartico, PayPal-om ali po predračunu.
- OPOZORILO: E-darilni bon ne morete kupiti s KODO popusta.
- Naenkrat lahko kupite več E-darilnih bonov (po opravljenem nakupu, darilnih bonov ne moremo združiti v en darilni bon).  
- Veljavnost je 6 mesecev od datuma nakupa. Veljavnost E-darilnega bona se NE more podaljšati.
- V primeru, da E-darilni bon ni več veljaven, kupec ni upravičen do povračila za neuporabljen E-darilni bon.

UPORABA darilnega bona:
- Pri naročilu upoštevajte, da je skupna cena izdelkov višja od vrednosti E-darilnega bona.
- E-darilni bon lahko uporabite le enkrat.
- E-darilnega bona ni mogoče zamenjati za denar.
- E-darilnega bona v naročilu ne morete uporabiti skupaj s katero drugo kodo za popust (ker sistem tega ne omogoča). Če želite koristiti E-darilni bon IN kodo za popust, to zapišite v opombe v 3. koraku košarice ali nas kontaktirajte na info@spleticna.si.

23. SEM NAGRAJENEC/NAGRAJENKA VAŠE NAGRADNE IGRE NA FACEBOOKU/INSTAGRAMU. KATERE PODATKE VAM MORAM POSLATI?

Za pošiljanje nagrade nagrajencu/nagrajenki naše nagradne igre na Facebook-u ali Instagram-u, potrebujemo naslednje podatke: ime, priimek, naslov in telefonsko številko.

V primeru, da vrednost nagrade presega 42 €, nam morate za prejem nagrade poslati še vašo davčno številko.*

Zavezujemo se, da bomo vaše podatke uporabili IZKLJUČNO za pošiljanje nagrade.

*Pojasnilo: Dobitki v nagradni igri so obdavčeni, če njihova vrednost presega 42 €. V tem primeru se izračuna akontacija dohodnine in se plača po stopnji 25 % od vrednosti dobitka. V primeru, da se davek obračuna - vrednost nagrade presega 42 €, mora nagrajenec za pošiljanje nagrade poslati svoje podatke, vključno z davčno številko.

Več si lahko preberete na spletni strani Finančne uprave TUKAJ.

24. Kaj pomeni, da je izdelek »cruelty free« in »vegan«?

Cruelty free pomeni, da izdelek ni bil testiran na živalih, ter da na živalih niso bile testirane nobene njegove sestavine.

Vegan pomeni, da izdelek ne vsebuje nobenih živalskih sestavin.

Da je izdelek veganski NE pomeni, da je tudi cruelty free in obratno. Termina se ne izključujeta, vendar ne pomenita iste stvari.

V kolikor odgovora na vaše vprašanje niste našli tukaj nam pišite na: info@spleticna.si ali nas pokličite na brezplačno telefonsko številko 01 777 41 53.

Prijava

Ste pozabili geslo? Poslali vam bomo novo.
Ste prvič tukaj? Ustvari nov račun.